2006/06/30

Concert Shakira

SHAKIRA
(discografia a Google)

Hola,
doncs ja vaig anar al concert.
Abans de tot només vull deixar molt clara una cosa:
La Shakira té almenys 2 articulacions més que la gent normal, sinó no s'explica que mogui les caderes i el pit d'aquesta manera.
Errr... ah si, el concert.


Per desgràcia, com la 1a vegada, ens va fer esperar 45min extres de la hora que havia de començar. Això és una costum de molts concerts que m'agradaria que s'eliminés pq és molt molest haver-se d'estar dret, apretat i acalorat durant més estona de la necessaria. Per més inri, aquesta vegada no cabia ni una persona més al Palau St. Jordi. (tot això multiplicat per la mala baba de la meva xicota, però què hi farem)

Doncs el concert en si va estar bé, però crec que vaig disfrutar més la primera vegada que hi vaig anar. Va cantar totes les cançons famoses i bastantes dels 2 albums de Fijación Oral (vol1)/ Oral Fixation (vol 2)
Com sol ser habitual va combinar cançons lentes i mogudes per poder agafar una mica d'aire.
El punt àlgid va ser quan va cantar "La tortura" (per sort sense l'Alejandro Sanz) i al final de tot amb "Hips don't Lie" (per desgràcia sense en Wyclef Jean, però amb un bon substitut).
El concert va ratllar les 2 hores.
Si us agrada el seu estil de música va ser més que recomanable, o sigui que si torna a venir no us el perdeu!

Tonino!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.